רפואת תדרים – מה זה ומה זה עושה?


על תדרים ורפואת תדרים

רפואת תדרים עוסקת בחשיפת הגוף לתדרים שישפיעו עליו ריפוי. במאמרים שונים באתר, דיברנו על האופן שבו יוצרים תדרים אלו ומדוע הם עשויים להשפיע על הגוף. דיברנו, אמנם לא באריכות, גם על ההשפעות להזיק לגוף בשימוש בשיטות רפואת תדרים בידיים לא אחראיות, לא מנוסות או לא מוסמכות, לכן הדגשנו את החשיבות בבחירת מטפל מוסמך ברפואת תדרים (או בכלל…).
במאמר זה נביא תדרים לדוגמה, מטבלת התדרים של רייף וממקורות שונים אחרים, לטובת ריפוי.

מהו בדיוק תדר?

כאמור, כל גוף הוא בעל תדר. התדר של כל גוף נקבע על פי מסת הגוף, והסביבה שבה הוא חי. כך, לכל תא בגופינו יש תדר, כמו גם לכל איבר, ולגוף כולו כיחידה.

נאמר על גוף האדם בשעות הערות שלו, שהוא מפיק תדר אלקטרו מגנטי של בין 62 – 68 הרץ. כאשר התדר יורד – מערכת החיסון תתפקד פחות טוב והגוף יהפוך רספטיבי יותר למחלות.

פעילות מוחית נורמלית, צריכה להיות במרווח התדרים של 72 – 90 הרץ, כאשר איזור 80 הרץ נחשב פעילות מוחיות של אדם חכם מהממוצע.

בלוטת התימוס, כאשר היא בריאה, רוטטת בתדר של 65-68 הרץ.
הכבד – 55-60 הרץ
וכולי.

תדרים נמוכים ותדרים של מחלה

כשהגוף יורד במצב ערות, מהתדר המינימלי של 62 הרץ, הגוף נמצא במצב של תת פעילות, גם מערכת החיסון נמצאת במצב של תת פעילות, ומחלות נקלטות היטב – יכולת הגוף להילחם במחלות קטנה משמעותית. כך, נהוג לומר, שכשתדרי הגוף יורדים לתדר שבין 57-60 הרץ, שפעת וצינונים מתחילים, 55 הרץ הוא התדר שקנדידה מרגישה בו כמו בבית. כשתדר הגוף יורד ל 42 הרץ, סרטן מתפתח (כלומר, מערכת החיסון אינה מסוגלת עוד להילחם בתאי הסרטן המופעיםי כל הזמן בגופינו, ותאי הסרטן מתחילים להתפתח לגידול סרטני).

תדרים שעשויים להשפיע על בריאותינו

כל דבר שאנחנו נושמים, אוכלים, לובשים או נחשפים אליו, משנה את התדר שלנו. כך, מזון משומר הוא בעל תדר של 0, כלומר מת לגמרי. מומלץ להמנע מאכילת מזונות משומרים. ירקות טריים רוטטים בתדר של בערך 15 הרץ, ואילו עשבי תיבול יכולים להגיע עד 27 הרץ. שמנים אתריים מתחילים ב 52 הרץ ויכולים להגיע עד 320 הרץ (התדר של שמן אתרי ורדים), לכן עשויים להשפיע נהדר על בריאותינו בשל התדר הגבוה שלהם, בראות רפואת התדרים.

WhatsApp chat