הילינג עם קריסטלים – כללים לעבודה


עבודה אנרגטית עם קריסטלים

אבני הקריסטלים נושאות איתם תדר נעים, ברור, ונוח לעבודה אנרגטית.
המשפט הגאוני "מכיר צדיק נפש בהמתו", מרמז בעיני על העובדה שכשאתה צדיק, אתה נותן כבוד למי שהולך איתך בדרך – בכלל זה, ללא ספק, אבני הקריסטל הנהדרות. לכן, העבודה עם האבנים (כמו גם עם כל כלי אחר) דורשת עבודת צוות, כבוד, ושמירה על האבן ועל כבודה. הנה, במאמר זה, קצת על יחסים שנראים לי נכונים בין המרפא לבין האבנים דלו, ובמילים אחרות –
איך שומרים על הקריסטלים?
איך מכינים אותן לעבודה?
איך מטפלים באמצעות קריסטלים (כמובן, על קצה המזלג…)?
ועוד…

מילה על תחילת העבודה

חשוב מאוד להבהיר כבר על ההתחלה, שבעוד כל אחד יכול לעבוד עם קריסטלים, חשוב שכל אחד יכיר את המגבלות שלו (בעיקר בעבודה מול אנשים אחרים, גם ידידים ואהובים, לא רק מטופלים בתשלום). עבודה מלאת כבוד לכוח האנרגטי, וענווה, היא חוק מספר אחד בטיפול הילינג, תקשור, או כל עבודה אנרגטית אחרת.

הכנה לקראת עבודה אנרגטית

קריסטלים הם ייצורים אורגאניים בני אלפי שנים. כשהם מגיעים אליך ומתחילים בחיים החדשים שלהם, חשוב לנקות אותם מהחיים הקודמים, שבטח היו קצת פחות "מקודשים"…

טיהור הקריסטלים:

פעולת הטיהור מורכבת בעצם משתי פעולות שונות – ניקוי הקריסטלים והטענה מחודשת של הקריסטלים באנרגיות הייקום והבריאה. עקבו אחר הנקודות הבאות:

1. יש לשטוף אותם במי ים, או במי גשם, במשך כמה דקות.
2. יש לנגב אותם היטב
3. יש לשטוף אותם במי ברז
4. יש לנגב אותם היטב
5. יש להניח אותם על אדמה פורה (עציץ גם הולך), איפה שצומחים דברים (לא להניח אותם במקום שומם בגינה שלכם או בעציץ שיש בו אדמה אבל הצמח בה מת) למשך 24 שעות. העדיפו זמנים שבהם הירח ניראה בשמיים.
6. אם הקריסטל שאתם מטהרים הוא חולי או מכיל מתכות – קצרו את השהיה שלו במיים ממש לכמה שניות, ונגבו אותו היטב. אם אתם מטהרים מטוטלת או תליון שיש להם כובעון ממתכת – הקפידו לנגב היטב חלקים שעלולים להחליד.

טיהור קריסטלים בין טיפול לטיפול

לאחר שעבדו, קריסטלים מבקשים שיחזירו להם. יש לטהר את הקריסטלים ולהטעין אותם בקצרה –

1. נקו את הקריסטלים במים זורמים
2. הניחו את הקריסטלים להטענה למחזור שלם של שמוש וירח – כמו סעיף 5 בטיהור הראשוני.

אחזקת הקריסטלים בבית או במרחב הטיפולי

קריסטלים פולטים אנרגיה כל הזמן. לכן, במרחב טיפולי, כשרוצים לדייק תהליך הילינג או חשיפה אנרגטית של מטופל, חשוב לא לחשוף אותו לקקופוניה של תדרי קריסטלים לא ממוקדים. לכן –

בקליניקה, החזיקו את הקריסטלים שלכם בתיבה סגורה, או בקערה עם מים (מים משמרים את האנרגיה וסופגים אותה, אבל לא ניראה לי שלקריסטלים זה נעים להיות במים כל הזמן…).

קריסטלים צריכים אוויר ואור. בכל מיקרה, דאגו שלא יהיו סגורים מדי (בזמן טיפולים כן, אבל בין לבין, מדי פעם, חשוב להם להרגיש ליטוף של קרן שמש). אם הקריסטלים שלכם עובדים ומטוהרים מדי פעם (למשל פעם בחודש), זה די והותר. תוכלו גם להחזיק אותם בכלי זכוכית סגור, ולפתוח את המכסה מדי פעם על מנת לחדש את האוויר שהקריסטלים שלכם נושמים.

הילינג ועבודה אנרגטית עם קריסטלים

אם אתם מטפלים בקריסטלים שלכם באהבה, לא תהיה לכם בעיה לקבל מהם את התדר שלהם לתהליך של הילינג או ריפוי, או צמיחה רוחנית. לא צריך לעשות כלום, רק להיחשף לסביבה של קריסטל נקי ומוטען, על מנת לאפשר לו לעבוד. מה שכן, חשוב להכיר פחות או יותר תכונות קריסטלים, על מנת לדעת למה אתם חשופים. ואנחנו בעצם מסיימים במקום שבו התחלנו – אם אתם עובדים על עצמכם, תתנסו והיו קשובים. אם לא נעים לכם (ויש הרבה מקרים שבהם קריסטל הוא עוצמתי או לא מדוייק עבור אדם, וגורם לו אי נוחות), הפסיקו להיחשף לקריסטל מסויים. אם נעים לכם – המשיכו, ואל תשכחו לנקות ולהטעין את הקריסטל שלכם מדי פעם.

עבודה אנרגטית, הילינג, וריפוי עם קריסטלים של אנשים אחרים, בין אם מדובר בבן משפחה, קרוב או מטופל בתשלום, אנא מכם עשו רק מה שאתם מלומדים ומרגישים בטוחים בו. אם קשה לכם להחליט איזה קריסטל מתאים לטיפול מסויים, היוועצו באיש מקצוע.

WhatsApp chat