איך לדאוג אחרת


סגנון החיים ש המאה ה – 21 משאיר רבים מאיתנו חסרי נשימה, עם רגל אחת במה שהיה ורגל אחת מנסה לקפוץ לכיוון המחר – אנחנו בקושי מספיקים לנשום בתוך הרגע הזה, לחשוב רגע על זה שאנחנו חיים. לא פעם, אנחנו פשוט כורעים תחת נטל הלחץ, הדאגה, הלו"זי העמוס, העייפות, המחוייבויות, ושוכחים את עצמנו.

קורס "איך לדאוג אחרת" הוא קורס המשלב כלים מעולם המיינדפולנס (הבית השני שלי) ועולם ה – CBT, למדידה והפחתה של דאגה. זה אינו קורס לימודי אלא תהליך חווייתי של 11 צעדים – על פני 11 שבועות או יותר, שילמד אתכם טיפים, טכניקות, תרגילים, ותובנות – להפחית את הדאגה, ולהביא את המודעות אל הכאן והעכשיו.

הקורס מכיל טקסטים כתובים, טיפים, תרגילים, דפי עבודה, שאלות, הצעות ופטנטים להפחתת דאגה.

נשמע מעניין? מלאו את הפרטים הבאים, ותקבלו את יחידת ההתנסות למייל!

    מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של אינרסנס (בערך מייל אחד בחודש, ובו תאריכי סדנאות, מבצעים בחנות ומידע)


    אפשר לברר תאריכים של סדנאות, קורסים ואירועים בלוח האירועים שלנו

    מאיזו דאגה אנחנו מנסים "להיפטר"?

    אנחנו לא נגד הדאגה, להיפך. הדאגה, המתח והחשש משרתים תפקיד חשוב בחיינו. הם מסייעים לנו להתכונן לאירועים חשובים או מדאיגים, מסייעים לנו לחשוב על כל האופציות ולבחור במתאימה ביותר עבורינו. לדאגה משמעויות מרחיקות לכת מבחינת האיזון הפיזי והמנטאלי שלנו – ככל שאנחנו דואגים יותר, הגוף שלנו מפנה אוטומטית יותר משאבים לכיוון של מערכות הגוף הנדרשות לפעולה בזמן סטרס, ופחות משאבים למערכות הפועלות בזמן רגיעה. התוצאה? קצב לב מוגבר, לחץ דם גבוה, עיכול זריז ופחות יסודי, מערכת החיסון פועלת באופן פחות יעיל, נטיה מוגברת להשמנה ולמחלות, וזו רשימה חלקית.

    אין ספק שהסטרס, הלחץ והדאגה הפכו אורחים תדירים מדי בשיגרת החיים המערבית השגרתית. כבר שכחנו איך זה להעביר יום ברוגע, בלי לרוץ ממקום למקום, בלי לנסות למלא את היום שלנו בעיסוקים שיפריעו לנו להיות רגע בשקט  – כי אז תבוא הדאגה.

    כשאנחנו דואגים בנוגע למה שקורה עכשיו, זה סימן שאנחנו נמצאים כרגע במצב מלחיץ. אולי אנחנו בדיוק עוברים את הכביש, אולי אנחנו מאויימים, או אולי אנחנו בדיוק במבחן. אבל בכל מצב אחר, הדאגה קשורה למשהו שכבר היה או למשהו שעוד לא קרה (ואולי גם לא יקרה, וזה רק ההרגל שלנו להתכונן לגרוע מכל, שהורס לנו את הרגע הזה ממש).

    הפחתת הלחץ והדאגה – כדי שנוכל ליהנות מרגעי השלווה בחיים

    לעיתים אנחנו מגיעים למצבים שבהם רגעים של שלווה ושקט מסביב פשוט מתמלאים עד אפס מקום במחשבות דואגות. בקשר לעבודה, לילדים, לבית, לבן או בת הזוג, ללימודים, לכסף, למחר, לעוד שנה, לשלשום, ל….

    הדאגה הזאת היא הרגל רע, היא התמכרות, והיא הורסת לכם את הרגע שבו אתם יכולים לשבת בראש שקט ולהסתכל בנוף.

    יש מה לעשות עם המתח הזה…

    הקורס המקוון "איך לדאוג אחרת" יקח אתכם למסע בנבכי המנגנון המאפיל על רגעי השלווה שלכם. במהלך הקורס נבין איזה סוג של דאגה מאפיינת אתכם, מה מדאיג אתכם במיוחד, אם הדאגה שלכם יעילה, ואם לא – אילו אפשרויות יש לכם על מנת להימנע ממנה.

    מה בקורס?

    הקורס מחולק ל – 11 יחידות שילוו אתכם במסע דרך המקור, המהות והתחליפים לדאגה שלכם. בתהליך שתעברו בקורס נעודד אתכם לזהות מה מלחיץ אתכם, איך אתם בוחרים להתמודד עם הלחץ, ואילו חלופות אפשריות לכם על מנת לדאוג פחות. נלמד אתכם לנהל את הדאגה במקום שהדאגה תנהל אתכם.

    בקורס:

    • הרבה חומרים תיאורטיים על מנגנון הלחץ והדאגה
    • תרגילים ודפי עבודה לזיהוי מנגנוני הלחץ שלכם ודרכי התמודדות שונים איתם
    • טיפים לארגון חדש של המחשבות וחשיבה שונה על מוקדי המתח שלכם
    • תרגילים מעולם ה – CBT (Cognitive Behavioral Therapy) שיסייעו לשלוט בדאגה ולהפחית אותה משמעותית

    הקורס מכיל בעיקר חומרים כתובים אותם ניתן לקרוא ו/או להוריד מאתר הקורס.

    ובנוסף…

    תמיכה לאורך כל התהליך במייל, כמה שתרצו ועל מה שתרצו.

    עלויות הקורס

    עלות ההשתתפות בקורס – 820 ש"ח.

     

    WhatsApp chat