קורס מקוון בוידאו – ניהול קונפליקטים בזוגיות


מה קורה לכם במהלך ויכוח עם בן או בת הזוג שלכם? האם אתם מרגישים לחץ גדול? אובדן שליטה? האם אתם מרגישים שהויכוחים שלכם חוזרים על עצמם, שוב ושוב באותו נושא, אבל אתם לא מצליחים לצאת מאותו ריטואל קבוע שמתחיל ונגמר בדיוק אותו דבר, ולא מתקדמים לקראת פיתרון?

בקורס קצר, נאספו עבורכם מעל 20 שנות ניסיון קליניים ומעל עשר שנות עבודה עם מיינדפולנס, לסך של כשעה וחצי מרוכזים מאוד של רעיונות חדשים בנוגע לפוזיציה שלכם במהלך קונפליקט – עם בן או בת הזוג, כמו גם עם אנשים אחרים בחייכם.

אם אתם מרגישים שבמהלך ויכוח אתם מפעילים דפוסים אוטומטים שלא מובילים אתכם לתוצאה שהיא רצויה לכם, אם אתם מרגישים שהאוטומטים שלכם ושל בן או בת הזוג מתנגשים ללא מוצא – קחו את הקורס הזה, לבד או, אפילו יותר טוב, ביחד – והתחילו כבר עכשיו לעבוד על שינוי האוטומטים שלכם בקונפליקט. תגלו מהר מאוד עד כמה השליטה היא בידיים שלכם, ושינוי הוא לגמרי אפשרי!

קורס קצר, פרקטי ועוצמתי שיעזור לכם לנהל את הויכוחים שלכם אחרת – החל מהמפגש הראשון

הקורס מיועד לזוגות, אבל הוא יעיל גם ליחידים שמעוניינים לצאת מהאוטומטים שלהם במהלך קונפליקט וללמוד דרך חדשה לניהול ויכוחים. גם כשהשינוי מתרחש רק בצלע אחת של הזוגיות שלכם – הוא יורגש ויביא לשינויים מערכתיים

מיינדפולנס היא כלי מופלא ליצירת שינוי בדפוסים אוטומטים, ובמהלך הקורס הקצר – אתם תלמדו לתרגל מיינדפולנס על בסיס יום יומי ובדרך שנוחה לכם. שינוי נקודת המוצא בניהול קונפליקטים הוא בחירה אמיצה, מושכלת, ונכונה – לא רק בזוגיות. אם תצליחו לצאת מהדפוסים האוטומטים שלכם, תרגישו בהבדל, בכל מערכות היחסים שלכם.

הקורס מכיל הרצאה אחת קצרה ללא עלות, המשמשת הרצאת מבוא, וארבע הרצאות של כ – 25 דקות כל אחת, עשירות בידע, בכלים, בטכניקות ובפרקטיקות שיעזרו לכם לגשת אחרת לכל ויכוח.

וכל זה – במחיר נמוך מהמחיר הממוצע של מפגש אחד עם יועץ זוגי.

נשמע מעניין? מלאו את הפרטים הבאים, ותקבלו את הקישור לסרטון הראשון למייל – ללא עלות או התחייבות!

    מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של אינרסנס (בערך מייל אחד בחודש, ובו תאריכי סדנאות, מבצעים בחנות ומידע)

    האם הקורס הוא לזוגות בלבד?

    אם אתם מרגישים שהאופן שבו אתם מנהלים רגעים של ויכוח או קונפליקט בזוגיות שלכם יכול להשתפר – אתם מוזמנים לצאת לדרך של שיפור הניהול של הקונפליקטים, ביחד וגם לבד. אפשר לעשות את הסדנה של ניהול קונפליקטים עם מיינדפולנס ביחד, וזה יהיה נהדר – ואפשר גם לעשות את הסדנה לבד, עם או בלי שיתוף של בן או בת הזוג, וזה עדיין יעשה הבדל. השאלה הגדולה היא – האם *אתם* מוכנים, ויש לכם את הכוח והאחריות, לקחת אחריות על החלק שלכם בקונפליקט – את החלק של בן או בת הזוג, רק הוא או היא יכולים לשנות.

    מה כולל הקורס?

    הקורס כולל סדנת מבוא אחת באורך של כשמונה וחצי דקות, ועוד ארבע סדנאות המשך, כל אחת באורך של כ – 25 דקות. עם ההרשמה, תקבלו אל המייל שלכם קישור לכל ארבע ההרצאות, שתוכלו לצפות בהן בזמנכם הפנוי – אני תמיד ממליצה לצפות בהן במרווחים של שבוע, ולעשות עבודה בין לבין 🙂

    לצד הקישור לארבע ההרצאות, יהיה לכם את המייל שלי ותוכלו להתייעץ איתי בנוגע לנושאי הסדנה במייל.

    קורס ניהול ויכוחים מבוסס מיינדפולנס בזוגיות -מחירים

    עלות ההשתתפות בקורס 350 ש"ח, ניתן להעביר תשלום בביט, בהעברה בנקאית, בתשלום באשראי או בפייפאל.

    אין אפשרות להחזר כספי עבור השתתפות חלקית.

    נושאי הסדנאות

    הרצאת המבוא –  מה צפוי לנו בהרפתקה הזו, שאנחנו מתחילים ביחד עכשיו?

    לפעמים, הזוגיות שלנו לגמרי שווה מאמץ, השקעה ועבודה, אבל אנחנו מתייאשים מהתדירות או מהאינטנסיביות של הקונפליקטים שאנחנו חווים. בסרטון הראשון ננסה להבין ביחד: אילו קונפליקטים אתם מנהלים בזוגיות שלכם? מה הדפוסים הפחות יעילים שאתם מביאים לקונפליקט ואיך זה עובד אל מול האוטומטים של בן או בת הזוג? האם לכל הקונפליקטים אפשר למצוא פתרון, ואם לא – מה עושים? סרטון שיאפשר לכם גם התרשמות מהאופן שבו מוגשים הדברים וגם להתחיל לצבור ידע וכלים, ולהתחיל את השינוי – עכשיו.

    מתחילים לעבוד: מתוודעים לדפוסים הפחות יעילים שלנו במהלך קונפליקטים

    בכל מערכת יחסים, יש ויכוחים, מריבות, ויש גם נושאים גרעיניים, שלא ייפתרו ביניכם, אלא ילוו את הזוגיות לכל חייה. השאלה היא, איך מתמודדים עם הקונפליקטים האלה ביעילות? איך שומרים על אווירה מכבדת? איך לא ננעלים, מעליבים, נעלבים, פוגעים ועושים נזק שקשה להתאושש ממנו? הפעם, נלמד למה קונפליקטים בזוגיות הם חשובים והם אפילו הזדמנות, נתבונן בעצמנו בלי פילטרים, ונקבע יעדים לעבודה.

    מיינדפולנס בניהול קונפליקטים: השינוי מתחיל בי

    שני עקרונות על לנוכחות שלכם במהלך קונפליקטים: הראשון הוא לעולם לא לוותר על האותנטיות של המסר שלכם ועל הצורך שלכם. השני הוא, באמת לנסות להבין, מה מניע את בן או בת הזוג שלכם. אף ויכוח בהיסטוריה של הויכוחים לא נפתר על ידי להוכיח לבן או בת הזוג שהצורך שלו לא מוצדק או מוטעה – הויכוח, ייפתר מהבנה אמיתי של שניכם, קודם כל את עצמכם, ואחר כך את הצורך שמפעיל את מי שנמצא מולכם וגורם לו להשיב מלחמה. ובדיוק כאן – מיינדפולנס יכולה לעזור המון….

    אמ"ת – שלושת העקרונות הכי חשובים לזוגיות שעובדת

    בשיעורים הקודמים למדנו לבחון את עצמנו במהלך קונפליקט ולבחור תגובות שיקחו אותנו ביעילות רבה יותר לזוגיות פחות רעילה – אבל, כולנו יודעים, שזוגיות לא מספקת היא כר פורה מאוד לויכוחים, גם על שטויות. בשיעור הפעם, נלמד על שלושת הבסיסים ההכרחיים לזוגיות טובה, מספקת, עובדת – ונבדוק איפה אתם בכל אחד משלושת הבסיסים, ומה צריך לשפר (ונזרוק רעיונות בקשר לאיך אפשר להשיג את זה).

    איך מתרגלים מיינדפולנס, במהלך קונפליקטים, וגם בכל זמן אחר

    מיינדפולנס הוכחה מחקרית ככלי יעיל: להפחתת מתח, לשיפור איכות החיים – וגם לשיפור מערכות יחסים, באופן כללי ובזוגיות בפרט. בשיעור האחרון, נסקור את כל הכלים שדיברנו עליהם במהלך הקורס ובמיוחד, נדבר על תרגול של מיינדפולנס. נגלה שבניגוד לחוויה של מדיטציה, מיינדפולנס אפשר לתרגל באופן ייעודי, וגם אפשר להשתמש בה ככלי, למשל לניהול התגובות שלי או לשליטה על רמות המתח שלי בחיים. נלמד שתהליך הוא עניין שלוקח זמן – ויש רק סוד אחד שחשוב לדעת, על מנת להפוך את התהליך שלכם למוצלח…

    ועוד.

    איך מתחילים?

    שלחו אלי פניה, ותקבלו במייל חוזר את הקישור לסרטון הראשון של סדנת הוידאו העוסדת בניהול קונפליקטים מבוסס מיינדפולנס. משם, אם תרצו להמשיך – תוכלו לחזור אלי במייל, להסדיר תשלום ולקבל את הקישורים לארבעת ההרצאות הארוכות שמשלימות את הקורס.

    WhatsApp chat