טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

ערב מיינדפולס (קשיבות)

ב 18 יולי, 2019 @ 18:30 - 20:30

מיינדפולנס, בעברית קשיבות, היא מתנה גדולה לחיים, עם טכניקות פשוטות וזמינות, שעוזרות לנו להביא את עצמנו אל הכאן והעכשיו, להיות נוכחים, חווים, מלאים, סקרנים, לא שיפוטיים, מלאי חיות, ובדיוק כמו שאנחנו, בדיוק ברגע הזה.

התרגול של מיינדפולנס הוא מעניין, בעיני, במיוחד, במסגרת של סדנת MBSR – סדנה להפחתת מתחים המבוססת על מיינדפולנס. המסגרת לסדנת MBSR לקוחה מתוך ההתנסות והתובנות של פרופסור ג'ון קבט-זין, שאם האנגלית שלכם טובה שווה לחפש הרצאה שלו בגוגל ולהקשיב לה, הוא זה שהביא את המיינדולנס – מהמזרח, אלינו למערב.

תרגילי דמיון מודרך

מיינדפולנס – להיות מודעים לעצמנו, ההולכים בדרך

מיינדפולנס נחקרת באקדמיה ונמצאה כמקדמת חיים בריאים וטובים. היא נחקרה בהקשר של שיקום בבתי כלא, שיפור תהליכי למידה החל מגילאי הגן (בהגשה מתאימה, כמובן), הפחתת כאבים, שיפור איכות השינה, התמודדות עם מחלות סופניות, ועוד. במסגרת לימודי הדוקטורט שלי, ניהלתי מחקר בעניין ההשפעה של תרגול מיינדפולנס על מטופלות פריון, שהיה לא רק מרתק, אלא גם ממש מוצלח לטעמי (עם אחוז גבוה של תינוקות חדשים :-))

ובסוף בסוף, אני יכולה להעיד שמאז שנכנסה המיינדפולנס לחיי, המון השתנה. היחסים שלי עם עצמי והסובבים לי, היכולת שלי להכיל ולהתמודד עם רגשות שעולים בכל רגע. היכולת שלי לעזור לילדים שלי כשהם מתמודדים עם רגשות כאלה או אחרים, ועוד. אני עצמי, זנחתי את "הנהג האוטומטי" ואני מרגישה, שתרגול של מיינדפולנס מגביר את היכולת שלי לחיות את החיים שלי, בעצמי, בנוכחות, ובשמחה.

בערב אחד של היכרות וטעימה עם טכניקת המיינדפולנס, אשתדל להעניק למשתתפים כלים, שיאפשרו ממש להתחיל לתרגל מיינדפולנס, מייד ובאופן קבוע. הערב גם יהווה ערב היכרות לסדנה בסגנון MBSR, סדנה של מיינדפולנס להפחתת מתחים, בשמונה מפגשים.

אני רוצה להשתתף בערב מיינדפולנס! איך נרשמים?

אני מזמינה אתכם להצטרף לקבוצה קטנה ואינטימית, ללימוד חווייתי ומלא צבעים, ריחות, תובנות, וחיוכים, ולאפשר לעצמכם מסגרת לימודית מקצועית אבל קצרה וחווייתית – מוזמנים להירשם טלפונית (יובל – 052-34433344) או למלא את הטופס הזה ונתקשר בהקדם!


    מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של אינרסנס (בערך מייל אחד בחודש, ובו תאריכי סדנאות, מבצעים בחנות ומידע)

    בואו, יהיה כיף! 🙂

    פרטים

    תאריך:
    ב 18 יולי, 2019
    זמן:
    18:30 - 20:30
    אירוע קטגוריה:
    WhatsApp chat