טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

חישה אנרגטית וראיית הילות

ב 21 נובמבר, 2018 @ 18:30 - 20:30

סדנת ראיית הילות היא סדנה מיוחדת – קצרה, אבל משהו גדול קורה במהלכה, ולא רק לראייה האנרגטית שלכם, אלא גם ל"ביחד" שלנו, כקבוצה, שחולקים סוד משותף או מבינים דבר גדול. אחד הרגעים החביבים עלי בסדנה הקצרה הזו, בת שלושה מפגשים של שעתיים, הוא הרגע הראשון שבו אנחנו רואים ביחד את ההילה, במעין משחק כזה שבו כמעט כולם מצליחים לראות. תחושת ה"וואו!" שכולם מרגישים – וגם אני, בכל פעם מחדש, היא פשוט מהממת.

ראיית הילות וחישה אנרגטית

ראיית הילות וחישה אנרגטית

על סדנת ראיית הילות

סדנת ראיית הילות התחילה את דרכה פשוט כקטע של קורס הילינג השלם, שהוצאתי החוצה מתוך הקורס הארוך, ללימוד נקודתי. זוהי סדנה של שלושה מפגשים (שניים בני שעתיים, האחרון נוטה להיות קצת יותר ארוך), במהלכה נלמד:

  • לראות הילות
  • לחוש הילות בעזרת הידיים
  • להחליק / לתקן / לנקות הילה

נלמד על ראייה אנרגטית ועל חישה אנרגטית, נלמד על ההילה (מה אומרים צבעיה, מה אורות השכבות שלה, ומה בעצם אנחנו יכולים לראות) וגם נלמד על המעבר האינטואיטיבי, בין מה שאני רואה לבין איך שאני מפרש את זה, כמידע שהוא רלוונטי לטיפול או לתהליך של ריפוי (או במילים פשוטות – ראיתי ירוק, מה זה אומר???)

הסדנה מסתיימת בתהליך טיפולי שהוא ממש הילינג לכל דבר, בהשגחה שלי ובפרוטוקול מאורגן ועוצמתי.

תבטיחי לי שגם אני אראה הילות!

במהלך העשור של לימודי ראיית הילות, אני נתקלת בהמון דרכים לראות הילות. בסוף בסוף, אני יכולה לספר, שלכל אחד יש את היכולת שלו, ולא תמיד היכולות הן דומות – אבל את היכולת שלכם, אתם תמצו הכי טוב שאפשר, אם תגיעו בכוונה להתמסר – בלי ספקות, בלי התנגדויות, בלי חוסר אמון (בעצמכם וביכולות שלכם). משם – אני אקח את זה, מבטיחה 🙂

התהליך של ראיית הילות, חישה אנרגטית וגם הבנה אינטואיטיבית של מה שאנחנו רואים הוא לא תהליך שאורך שבועיים, כמו הסדנה. זהו תהליך שמתפתח לכל אורך החיים (אם אנחנו ברי מזל, זאת אומרת). לכן, אנחנו מדברים על הכל, מתנסים וחווים, פותחים המון דלתות – אבל רמת ההתקדמות בשבועיים האלה היא נורא אישית, ואצל משתתפים רבים הראייה של ההילה השלמה מתפתחת עוד הרבה גם אחרי סוף הסדנה. אבל – אחרי שכבר פתחתם את הדלת, נשאר רק ללכת בדרך, שזה פחות מסובך לעשות לבד 🙂

אני רוצה להשתתף בסדנת ראיית הילות! איך נרשמים?

אני מזמינה אתכם להצטרף לקבוצה קטנה ואינטימית, לפקוח את העיניים ולראות עולם שלם, צבעוני, אנרגטי, בעל רטט עדין ומהפנט, שעוד לא ראיתם אולי. מוזמנים להירשם טלפונית (יובל – 052-34433344) או למלא את הטופס הזה ונתקשר בהקדם!


    מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של אינרסנס (בערך מייל אחד בחודש, ובו תאריכי סדנאות, מבצעים בחנות ומידע)

    בואו, יהיה כיף! 🙂

    פרטים

    תאריך:
    ב 21 נובמבר, 2018
    זמן:
    18:30 - 20:30
    אירוע קטגוריה:
    WhatsApp chat