טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

סדנת מיינדפולס מרגשת במיוחד

6 למאי @ 18:30 - 20:30

"הבגרות, היא לא כשאנחנו מגיעים לעשות דברים גדולים – אלא, כשאנחנו מתחילים להבין דברים קטנים" (ג'ון קבט-זין)
מתי בפעם האחרונה שאלתם את עצמכם – "רגע, איפה הייתי כל הזמן הזה?"
"איפה הייתי בחמש הדקות האלה? ביומיים האחרונים? איפה הייתי רגשית במערכת היחסים הזו?"

כל מה שקורה לנו – קורה ממש עכשיו – ומיינדפולנס, הופכת את החיים בכאן ובעכשיו, לדרך חיים.

סדנת מיינדפולנס ייחודית באינרסנס, נפתחת ומציעה מסגרת גמישה ופרקטית, שתגיש לכם את כל הכלים והתובנות – לשינוי של ממש בחיים, החל מעכשיו.

הסדנה היא בת שמונה מפגשים – אבל אפשר לבחור להגיע רק לארבעת המפגשים הראשונים (למי ששמונה מפגשים נשמע לו הרבה, או למי שרוצה לשמור על הבחירה…)

אירוע שיא – מיינדפולנס במים

לצד הקליניקה של אינרסנס, פועלת בריכת מדידייב, המאפשרת חוויית מיינדפולנס מתחת למים. מדובר בתהליך מדיטטיבי שקורה כמעט מעצמו, ובמתנה מדהימה שאנחנו יכולים להעניק לעצמנו. אין צורך לדעת או להביא כלום, חוויית הציפה בבריכה פרטית, קטנה, ואינטימית – עם הנחייה למדיטציה מתחת למים – תוביל אתכם באופן אוטומטי, למקום של התמסרות שאין כמוה – מניסיון.

נשמע מעניין? מוזמנים לספר לנו שהתעניינתם, ונחזור אליכם בהקדם 🙂


מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של אינרסנס (בערך מייל אחד בחודש, ובו תאריכי סדנאות, מבצעים בחנות ומידע)

מיינדפולנס של שמונה מפגשים – הסילבוס

הסדנה בנויה משמונה מפגשים – אבל אפשר לבחור להגיע רק לארבעת המפגשים הראשונים.
בכל מפגש נשוחח על החוויות שנביא איתנו מהבית בתרגול, נלמד ונשוחח בנושאים חדשים, נחווה תהליך מבוסס מיינדפולנס, ונצטייד בהמון טכניקות, טיפים, תרגילים, מדיטציות, חומרים ותובנות – שאפשר להתחיל לשלב בחיים.

חשוב לספר, כי על מנת להשיג את המירב מהכלי המופלא הזה – כדאי מאוד לתרגל מיינדפולנס בבית, בכל יום, לפחות עשר דקות.

בסדנה נדבר על המון נושאים, הנה סילבוס מקוצר ותמציתי:

*מודול ראשון – על מיינדפולנס*

מפגש ראשון – מכירים את "הנהג האוטומטי", ולומדים את הבסיסים של תרגול מיינדפולנס
התרגול השבועי: סריקה גופנית

מפגש שני – תשומת לב
איך המוח שלנו עובד, ואיך אנחנו יכולים להפיק יותר מהחיים?
התרגול השבועי: מדיטציה בישיבה, או איך נכון לעשות מדיטציה.

מפגש שלישי – להתמודד עם המחשבות
כמה מחשבות "בריא" שיש לנו – ואיך אנחנו לומדים לעבוד עם המחשבות, במקום נגדן?
התרגול השבועי: מיינדפולנס בתנועה

מפגש רביעי – לרכך, להחליק, לאפשר
איך אנחנו מתמודדים עם אי נוחות או כאב? מיינדפולנס מלמדת אותנו לא "לריב" עם אי הנוחות, אלא להתמודד איתה בדרך אחרת לגמרי
התרגול השבועי: מדיטציית "לרכך, להחליק, לאפשר" – תרגול להתיידד עם קושי

* מודול שני – מיינדפולנס יישומית *

מפגש חמישי – מתח ומרחב נשימה
מתח – הרוצח השקט. איך אנחנו הופכים את המתח, לחבר?
תרגיל: STOP – מרחב נשימה של דקה אחת
התרגיל השבועי: חמש דקות להפחתת סטרס

מפגש שישי – מיינדפולנס ומערכות יחסים
ניהול קונפליקטים מבוסס מיינדפולנס
התרגול השבועי: מדיטציית האגם

מפגש שביעי: הסוד לחיים טובים: מיינדפולנס וחמלה
איך זה משפר את החיים שלנו, להיות נחמדים?
התרגול השבועי: מדיטציית Loving Kindness (בתרגום חופשי: אדיבות אוהבת)

מפגש שמיני ואחרון: אושר
מפגש שכולו הפתעה

הרשמה ופרטים נוספים

קבוצות העבודה באינרסנס הן בנות כשמונה משתתפים, והן מתמלאות במהירות. הירשמו עכשיו והבטיחו מקום בסדנת מיינדפולנס ובאירוע השיא המרגש במים!
התקשרו אלינו: 077-9118844
או שלחו פרטיכם, ואנחנו נחזור אליכם

נשמע מעניין? מוזמנים לספר לנו שהתעניינתם, נחזור אליכם בהקדם!


מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של אינרסנס (בערך מייל אחד בחודש, ובו תאריכי סדנאות, מבצעים בחנות ומידע)

פרטים

תאריך:
6 למאי
זמן:
18:30 - 20:30
אירוע קטגוריה:
WhatsApp chat