פרחי באך בהריון – סיוע עדין ונפלא


פרחי באך הריון ולידה

לפני כ 15 שנה, התחלתי להתעניין בפרחי באך. לא הייתה מודעות גדולה לנושא, למרות שד"ר אדוארד באך( 1886- 1936) שהיה רופא ידוע, כבר ב 1934 יסד בהר ורנון אשר באנגליה את מכון באך . הוא חקר 38 פרחי שדה באנגליה, ומאוחר יותר התחיל לטפל באנשים במכונו.
38 הפרחים שבאך חקר, שיוו לנפש רוגע בעזרת התדר שתמציתם שידר בגוף המטופל. התמציות של הפרחים השונים נמצאו מקלים על מצוקות רגשיות שונות. על מצבי לחץ, חרדה, דאגות יתר, אשמה, בדידות, ערך עצמי נמוך, כעס, פחד, דיכאון, והימנעות מלעשות וליזום.
באך מצא שלכל אחד מהרגשות הללו יש תדר המהדהד בגוף. תמציות הפרחים המשדרות תדר תואם לתדר המצב הנפשי, מקל את התחושה ומאפשר התאוששות ורווחה.

פרחי באך בהריון – מאפשרים הקלה רגשית

כולנו יודעים כמה קשה ומבלבל ההיריון. תשעה חודשים בהם הגוף משתנה ולפני שהוא מסתגל , משתנה שוב. ההורמונים מבלבלים וכולם סביבך, גם אם הם מבינים את מצבך, הזיכרונות של התקופה המקבילה אצלם, נשכחו מזמן. כי תחושות נשכחות מהר.
אם בן זוגך חווה יחד איתך את התקופה הנפלאה והמשונה הזו, פרחי באך יאפשרו לשניכם להפטר מהפחד, מחוסר האונים , חוסר ביטחון ובלבול.

הכנת תמצית פרחי באך אישית

מטפל מוסמך מרכיב עבורך תמצית פרחי באך לאחר תשאול עמוק והבנה מהותית של אופייך האישי, חולשותייך והחוזקות שלך, והאתגרים שאת עומדת בפניהם כרגע – כפי שאת רואה אותם.
בוודאי שלא תתבקשי ללמוד את כל פרחי הבאך ולייצר לעצמך תמציות. כל מרכז טיפולי המציע טיפולי בעזרת פרחי באך, ירכיב עבורך ערכת תמציות וינחה אותך באופן השימוש, התדירות ומשך הטיפול שיתאים לך.
אם בן זוגך הוא חלק אקטיבי מההריון (למרות שברור שהוא לא זה שסוחב את הבטן!) גם הוא יכול להרוויח משימוש בתמציות פרחי באך שיסייעו לו לחוות בקלות יתרה את הקרוסלה הרגשית שגם הוא, מן הסתם, חווה בינו לבינו.
גם בהריון אפשר ליהנות מהרגשת ביטחון, מתחושה שאת בשליטה. תמציות פרחי באך, כבר ב 2002 הראו במחקר שנערך שיש להם השפעה חיובית על הרגשות המעיקים.
שינויי החיים הנקרים על דרכנו לא צריך להשתלט עלינו. והרי לא נבקש על כל פחד שנחוש תרופה שעלולה להוסיף תופעות לוואי. בהריון לא תרצי להשתמש בתרופות שישפרו את הרגשתך. אבל את כן רוצה להתמודד עם הרגשות שלך ביתר יעילות. פרחי באך יעניקו הרגשת נינוחות, שלווה, רוגע , שליטה ויכולת להתמודד עם אנשים סביב או מצב שהשתנה ומשרה פחד משתק.
כל תמצית פרחי באך, על פי מרכיביה המיוחדים (תמציות פרחי באך הן תמציות הומיאופתיות בריכוז אפסי של חומר פעיל, העשויות מצמחי בר וללא תופעות לוואי ידועות) מורכבת לשפר את תחושותיך. אין תקופה בחיים יותר מההיריון בה תזדקקי לכל כולך שלמה עם עצמך. חיים חדשים גדלים ומתפתחים בך בהתאם לרגשות השולטים בך. כשכולך שלמה עם עצמך, את פנויה לאהוב לאהוב לאהוב.
תיהני ותהיי הכי יפה בהריון שלך ושלכם.

WhatsApp chat